1
Se poate face in doua moduri:
Mod 1
Prin predarea personala a suportului de stocare la sediul nostru din Arad.
Mod 2
Prin expedierea suportului de stocare catre sediul nostru prin posta sau curier.
2
La preluarea comenzii, clientul isi da acceptul ca Vest Data Recovery sa examineze suportul de stocare pentru a evalua posibilitatea si costul recuperarii datelor.
Diagnosticarea este gratuita si se face in cel mai scurt timp posibil. In urma diagnosticarii, vom comunica oferta de pret si timpul necesar recuperarii datelor.
3
Dupa acceptarea ofertei de pret, incepe procesul de recuperare a datelor de pe dispozitivul de stocare afectat. Recuperarea presupune extragerea si refacerea datelor de pe suport.
Timpul necesar pentru recuperarea datelor variaza in functie de tipul de defectiune. In cazul in care sunt necesare piese de schimb, timpul se poate prelungi in functie de disponibilitatea acestora.
4
In urma recuperarii datelor, clientul va fi contactat pentru a stabili modalitatea de returnare a datelor si metoda de plata. La alegerea clientului, datele vor fi returnate pe CD, DVD, Card, Stick USB, Hardisk sau Online, in functie de volumul datelor. Suportul de stocare pe care vor fi returnate datele poate fi pus la dispozitie de client sau de catre noi contra cost.